Steeds meer publieke opdrachtgevers vragen de markt om input voor hun aanbestedingen. Helaas weten veel aanbesteders nog nauwelijks hoe je een goede marktconsultatie uitvoert. Het gevolg is dat marktpartijen niet alleen overstelpt worden met informatieverzoeken, maar daar ook van in verwarring raken. Ze tasten vaak in het duister over bijvoorbeeld het exacte doel van die verzoeken, de tijdsinvestering die ervoor nodig is en of ze er ook iets voor terugkrijgen.
Share
Related posts
Meld u aan voor het jaarcongres van het Aanbestedingsinstituut en SMI – Beter Aanbesteden anno 2018!
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw marktdossier voor onderwijsinstellingen
Posted by :
Jeroen Kist
Langs de Amsterdamse grachten ligt ‘vrijheid’ klaar voor gww’ers; maar wie durft het aan?
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw: MVI-criteriatool
Posted by :
Jeroen Kist
Gemeenten hardnekkig nalatig bij duurzaam inkopen vervoer
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken Aanbestedingsrecht week 43
Posted by :
Jeroen Kist
Verbeteringen bij duurzaamheidskeurmerken hard nodig
Posted by :
Jeroen Kist
Doe mee aan de enquête over inbestedingen door gemeenten!
Posted by :
Jeroen Kist
Derde leernetwerkbijeenkomst Duurzame Energie op 8 november 2018
Posted by :
Jeroen Kist
Oproep Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist