De transitie naar het Prestatie Gericht Onderhoud (PGO) en overdragen van contractgebieden legt een grote druk op de capaciteit en prestaties van ProRail en de spooraannemers. Dat schrijft de Raad van Bestuur van ProRail in een brief aan staatssecretaris Stientje van Veldhoven van Infrastructuur en Waterstaat. ProRail gaat tot eind 2019 negen onderhoudscontracten aanbesteden volgens de PGO-methode.
Share
Related posts
Meld u aan voor het jaarcongres van het Aanbestedingsinstituut en SMI – Beter Aanbesteden anno 2018!
Posted by :
Kist
Nieuw marktdossier voor onderwijsinstellingen
Posted by :
Kist
Langs de Amsterdamse grachten ligt ‘vrijheid’ klaar voor gww’ers; maar wie durft het aan?
Posted by :
Kist
Nieuw: MVI-criteriatool
Posted by :
Kist
Gemeenten hardnekkig nalatig bij duurzaam inkopen vervoer
Posted by :
Kist
Actuele uitspraken Aanbestedingsrecht week 43
Posted by :
Kist
Verbeteringen bij duurzaamheidskeurmerken hard nodig
Posted by :
Kist
Doe mee aan de enquête over inbestedingen door gemeenten!
Posted by :
Kist
Derde leernetwerkbijeenkomst Duurzame Energie op 8 november 2018
Posted by :
Kist
Oproep Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Kist