In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Meld u aan voor het jaarcongres van het Aanbestedingsinstituut en SMI – Beter Aanbesteden anno 2018!
Posted by :
Kist
Langs de Amsterdamse grachten ligt ‘vrijheid’ klaar voor gww’ers; maar wie durft het aan?
Posted by :
Kist
Nieuw: MVI-criteriatool
Posted by :
Kist
Nieuw marktdossier voor onderwijsinstellingen
Posted by :
Kist
Gemeenten hardnekkig nalatig bij duurzaam inkopen vervoer
Posted by :
Kist
Actuele uitspraken Aanbestedingsrecht week 43
Posted by :
Kist
Verbeteringen bij duurzaamheidskeurmerken hard nodig
Posted by :
Kist
Doe mee aan de enquête over inbestedingen door gemeenten!
Posted by :
Kist
Derde leernetwerkbijeenkomst Duurzame Energie op 8 november 2018
Posted by :
Kist
Oproep Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Kist